ویدئو پروژکتور ویدیو کنفرانس دوربین مدار بسته برد هوشمند قطعات و لوازم
+982188924592
Email: info@solarism.ir
سولاریسم
ویدئو پروژکتور ویدیو کنفرانس دوربین مدار بسته برد هوشمند قطعات و لوازم
Tehran, Tehran Iran Google+
سولاریسم
محصولات کمک آموزشی
Tehran, Tehran
Iran
info@solarism.ir
00982188924592
سولاریسم
ویدئو پروژکتور محصولات کمک آموزشی سولاریسم محصولات کمک آموزشی سولاریسم محصولات کمک آموزشی سولاریسم محصولات کمک آموزشی سولاریسم محصولات کمک آموزشی سولاریسم
CRM

حفظ تعهد عمیق به خرید مجدد یا انتخاب مجدد محصول یا خدمات، به طور مستمر در آینده، به رغم اینکه تاثیرات موقعیتی و تلاشهای بازاریابی به صورت بالقوه می تواند باعث تغییر در رفتار مشتری شود. در واقع تعهد مشتری نتیجه این است که یک سازمان مزایایی را برای مشتریان ایجاد کند به طوری که آنها افزایش خرید از آن سازمان را حفظ کنند. تعهد واقعی مشتری زمانی ایجاد می شود که بدون هیچ تشویقی خودش برای خرید برانگیخته شود. اگر سازمان به ارضای نیازهای مشتری ادامه دهد و خدماتش را به شیوه هایی ارائه دهد که همیشه دارای تقاضا باشد، ارزش دوطرفه ای ایجاد شده و هدف نهائی که همان وابستگی مشتری یا مدیریت استراتژیک روابط با مشتری است قابل حصول است...

جلب اعتماد مشتری کلید موفقیت شماست نیاز مشتری را بشناسید، با محصول یا خدماتی آن نیاز را به سرعت و به گونه‌ای حرفه‌ای برآورده سازید و این کار را بلافاصله به دیگران نیز یاد بدهید. خلاقیت و نوآوری را از یاد نبرید و برای هر کاری که می‌کنید دلیلی محکم و مشتری‌پسند داشته باشید. در این مقاله سعی دارم که به برخی پرسش‌های مشابه شما پاسخ بگویم. در تهران و حدوداً در انتهای خیابان بهشتی (عباس‌آباد سابق) فروشگاهی است که در ده سال اخیر پارچه‌ای بر سر در مغازه‌اش آویخته است: «حراج! به علت تغییر شغل ...» آیا باور می‌کنید؟ آیا دیگر اعتماد می‌کنید؟ آیا این راهش است؟...

8 پیشنهاد برای برگزاری یک کنفرانس موفق

بهترین برنامه ریز کنفرانس را انتخاب کنید اگر قصد شرکت در یک نمایشگاه را دارید و کنفرانس آموزشی شما نقش چندان پررنگی را در نمایشگاه بازی نمی کند بایستی شخصی را مسئول برگزاری کنفرانس کنید که وظایف زیر را مدیریت کند. این وظایف شامل انتخاب محتوای مناسب برای کنفرانس ، دعوت از سخنرانان و حفظ مشارکت مخاطبین در حین برگزاری جلسه می باشد. با کمیته اجرایی برنامه ریزی نکنید، با آن ها مشورت کنید. مشورت کردن با اعضای برگزارکننده کنفرانس و همچنین با مخاطبینی که در حوزه موضوع کنفرانس ما صاحب نظر هستند می تواند به ما در مسیر برگزاری جلسه کمک کند.

واقعیتهای جدید درباره فروش در فروش هدف برقراری ارتباط با مشتری و متقاعد ساختن وی برای خرید به شیوه‎ای هر چه موثرتر است. برای این منظور باید شناخت کاملی از مشتری داشت. باید تعریفی از یک مشتری ایده‎آل داشت. باید از خود پرسید چرا مشتری باید محصول ما را برای خرید انتخاب کند. واقعیتهای تازه‎ای که راجع به فروش مطرحند به قرار زیرند: امروزه، تعداد فروشندگان بیشتر از تعداد خریداران است...

Designed by VOLGHAN, Allrights reserved to Solarism.Ir